Zwroty i reklamacje

Zwroty

Jeśli jesteś konsumentem – co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni od momentu otrzymania produktu składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@nomene.pl lub pocztą na adres korespondencyjny firmy korzystając z naszego formularza zwrotu.

Zwrot prosimy wysyłać na poniższy adres:

Łasa Sp. z o.o.
ul. Paderewskiego 26
89-100 Nakło nad Notecią

Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym tj. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić śladów użytkowania.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.
Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: kontakt@nomene.pl lub pocztą na adres korespondencyjny firmy korzystając z naszego formularza reklamacji.

Reklamowany towar prosimy wysyłać na adres:
Łasa Sp. z o.o.
ul. Paderewskiego 26
89-100 Nakło nad Notecią

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy. 
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy. 
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego. 
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.