Zwroty i reklamacje
Zwroty
Jeśli jesteś konsumentem – co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni od momentu otrzymania produktu składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@nomene.pl lub pocztą na adres korespondencyjny firmy korzystając z naszego formularza zwrotu.
Zwrot prosimy wysyłać na poniższy adres:
Łasa Sp. z o.o.
ul. Paderewskiego 26
89-100 Nakło nad Notecią
Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym tj. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić śladów użytkowania.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.
Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: kontakt@nomene.pl lub pocztą na adres korespondencyjny firmy korzystając z naszego formularza reklamacji.
Reklamowany towar prosimy wysyłać na adres:
Łasa Sp. z o.o.
ul. Paderewskiego 26
89-100 Nakło nad Notecią
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.